Michal Meško - MartinusVýnimočné osobnosti zo Slovenska a Česka vystúpia ako rečníci na konferencii K.R.O.K. 1.2.2016 o 18:00 v Dome kultúry v Trstenej. Svojimi životnými príbehmi z oblasti cestovania, umenia, vzdelávania, podnikania a inovácií ukážu, že každá prekážka je iba nová výzva. Dokázali si splniť sny, žijú naplno a prichádzajú s novými myšlienkami, kvôli ktorým sa svet stal farebnejším.

„Orava má obrovský potenciál a konferencia K.R.O.K. je jedným z podujatí, ktorého cieľom je inšpirovať hlavne mladých ľudí, aby sa odhodlali rozvíjať a využívať svoj potenciál. Vystúpeniami reálnych ľudí a ich autentickými príbehmi chceme ukázať príklady ako robiť veci inak,“ odpovedal predseda združenia Branislav Kožuch na otázku, s akým zámerom vzniklo toto podujatie.

Konferenciu K.R.O.K. organizuje občianske združenie V.I.A.C. – Inštitút pre podporu a rozvoj mládeže po tretí krát. Tento ročník prijalo pozvanie desať ľudí, ktorí „objavujú a menia svet KROK po KROKu“. Inšpiráciu svojim životom budú napríklad bratranci Martin Beťko a Michal Vičar, ktorí precestovali štyri kontinenty a dvadsať krajín iba na štyridsaťročnej škode „eMB-čke 1000“, basgitarista Michal Šelep, ktorý hral v Amerike na jednom pódiu s Jamesom Bluntom, či víťaz študentskej podnikateľskej ceny 2015 a rečníckej súťaže ToastMasters Dušan Matuška.

Občianske združenie V.I.A.C. – Inštitút pre podporu a rozvoj mládeže pôsobiace v regióne Oravy sa v práci s mladými venuje témam dobrovoľníctva, zážitkového vzdelávania, podnikavosti, kompetenčného rozvoja. Jeho hlavný cieľ je vytváranie podmienok, ktoré mladým ľuďom pomôžu v ich rozvoji tak, aby sa stali charakternými a angažovanými osobnosťami. V.I.A.C. realizuje množstvo inovatívnych projektov. Projekt KOMPAS pomáha mladým ľuďom ľahšie sa uplatniť na trhu práce, projekt Nevyšliapanou cestou sa zameriava na podporu podnikavosti mladých. Združenie prináša do regiónu Oravy nové formy vzdelávania postavené na princípoch zážitkovej pedagogiky cez projekt AAPO. Viac informácií nájdete na: www.krok.ozviac.sk a fb.