Každý jeden z nás ako zákazník má iné potreby a vyžaduje si iný prístup predávajúcich. Niekomu nevadí neformálny prístup firmy a niekomu naopak áno. Ak si ako firma chcete získať zákazníkov konkurencie, v prvom rade sa budete musieť „naladiť na vlny“ zákazníkov. Je potrebné zistiť, ako myslia zákazníci, čo im vyhovuje a čomu by sa naopak radi vyhli.

Nevadí, že vaša offshore spoločnosť sídli na Cypre. Práve daňové raje pomáhajú zvýšiť rating firmy. Veď povedzme si úprimne, kto by si nekúpil niečo od firmy, ktorej sídlo spoločnosti je ďaleko od slovenských hraníc, ako napríklad spomínaný Cyprus alebo Seychely?

Získať priazeň zákazníkov si ale dokážete aj bez toho, aby ste vlastnili offshore spoločnosť. Dodržiavajte tieto pravidlá a uvidíte, že si vás zákazníci obľúbia a čo je lepšie – odporučia vás svojim priateľom.

Nevnucujte sa

To je základ. Keď sa budete svojim potencionálnym zákazníkom nútiť, tak z nich nebudú vaši potencionálni zákazníci, ale odporcovia vašej firmy. Nechajte výber firmy len na nich. Vy sa snažte ponúkať len tie najkvalitnejšie výrobky, prezentujte ich a uvidíte, že dobré meno vašej firmy sa rozšíri pomerne rýchlo. Dávame ale do pozornosti vytvorenie web stránky vašej firmy. Bez nej by o vás zákazník, ktorý sa pohybuje vo virtuálnom svete, vôbec nevedel.

Nešetrite na nákupe materiálu

Priazeň zákazníkov si získate aj tým, že nebudete šetriť pri výbere materiálu potrebného na výrobu konečného produktu. Tým vytvoríte kvalitnejší trvácejší výrobok, ktorý zákazníkov uspokojí a presvedčí ich, že aj do budúcnosti môžu rátať s nákupom u vás.